אודות

אודות צמח חשמל

ברוכים הבאים לאתר של צמח חשמל, חשמלאי עם ניסיון של 20 שנה ומעלה המספק לכם ביצוע עבודות חשמל וטיפול בתקלות חשמל באזור תל אביב וגוש דן.

אתר "חשמלאי" זה נועד להעשיר את הידע שלכם בתחום החשמל מהניסיון שלי, ולשתף אתכם בטיפים ובהמלצות. פה תוכלו, קהל לקוחותיי ולקוחות חדשים ליצור איתי קשר באמצעות טופס מיוחד, בו תתארו את תקלת החשמל בכמה מילים, ואני אשתדל לעזור לכם לפתור את התקלה למרחוק או לקבוע הגעה מהירה לביתכם.

אתר "חשמלאי" הינו אתר פרטי וכל התכנים הכתובים בו הינם מקוריים ונכתבו על מנת לתת לכם קצה חוט של ידע כללי בנושא איתור תקלות חשמל, קצר חשמלי, התקנת נקודות חשמל, החלפת לוח חשמל, התקנת גופי תאורה, החלפת מפסק זרם ראשי, תיקון דוד חשמל, חשמל חכם, ייעוץ לשיפוץ הבית ועבודת חשמל, חיסכון בחשמל ועוד נושאים כאלה ואחרים הקשורים לעולם החשמל.

ביצוע עבודות חשמל זו המומחיות שלנו

זיכרו, עבודות חשמל מחייבות על פי חוק טיפול של חשמלאי עם רישיון בלבד (בדיקה תוכלו לבצע באתר של משרד התמ"ת). יש מקרים בהם אתם תוכלו לפתור תקלות כאלה ואחרות שלא מצריכות הגעה של חשמלאי, אבל בינינו, תקלות חשמל ועבודות הקשורות לטיפול במתח חשמלי זה עסק למקצוענים ואף מסוכן למי שאין לו את ההסמכה הנדרשת, לכן, אנא מיכם, תנו לבעל מקצוע לבצע את העבודות שהוא הוסמך להן.

 

 

×